Romio_5edma
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Romio_5edma

For Love & Life

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الفرااااااااااااااااق..............من روميو

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
romio_khalaf
المشرف عام
المشرف عام
romio_khalaf

الفرااااااااااااااااق..............من روميو Empty
مُساهمةموضوع: الفرااااااااااااااااق..............من روميو   الفرااااااااااااااااق..............من روميو I_icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 6:23 pm

هاااااااااااااااااااااااي اتمنى تكونوا بخير موضوع انهارده <الفراااق>حاجه صعبه ومش بأيدينا بس لازم نرتضي بيها .الفراق كلمه بتوجع صاحبها ومحدش بيحسها غير الي عاشها
والفراق اسبابه كتير او بمعنى اصح وسائله كتيييييير ممكن الموت ممكن الهجر ممكن الكره حاجات كتير وللاسف ناس كتير بتتعب وبتسلم للفراق وده مش الصح لان الي يعمل كده هيفضل محلك سر وهو لوحده الي هيتعب لكن المفروض يتضايق شويه ايون لكن يحاول يعيش الحياه من جديد ويخلي الحاجه دي ذكرى ويبدأمن جديد .فمثلااا لو كان حد توفى غالي عليه يحاول يطلب ليه الرحمه ومش ينساه لا بس يخليه جوه قلبه ويكمل حياته لان حزنه اكيد مش هيرجع الي رااح . ده مثال واكيد المعنى وصل ليكوا .اتمنى يكون الموضوع فاد ومستني ردودكوا ااااااااااااااااااااا .
مع خالص حبي روميو
Romio
المدير العام
المدير العام
Romio

مُساهمةموضوع: رد: الفرااااااااااااااااق..............من روميو   الفرااااااااااااااااق..............من روميو I_icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 10:43 am

فعلا يا روميو الفراق صعب جدا للى حب بجد وخصوصا لما يكون الحب الاول بس بجد كلامك فية تعزية حلوة لكل من اتوجع بالفراق
بس انا كنت عايز اضيف حاجة ممكن تكون حل للفراق ممكن بعد الفراق طرف من التانى يتنازل عن اى حاجة لو بيحب بجد الطرف التانى ويروح يعتزر لة دون خجل واكيد اكيد لو الشخص التانى بيحب بجد برضة اكيد هيقبل الاعتذار ولو مجاش من اول محاولة كتر فى محاولاتك ونشاء الله هيكون فية نهاية للفراق ...................
مع تحيات روميو خدمة
روميو انت كنت عايز ربع جنية انا معايا هديهولك لما اشوفك
بس قولى
هترجعة
امتى ؟؟؟؟؟؟
هههههههههههههههههههههه
فين الردود يا جماعة
romio_khalaf
المشرف عام
المشرف عام
romio_khalaf

مُساهمةموضوع: رد: الفرااااااااااااااااق..............من روميو   الفرااااااااااااااااق..............من روميو I_icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2009 8:49 am

شكرااا ريمو
وهرجع الربع لما اشوفك
مع خالص حبي روميو

الفرااااااااااااااااق..............من روميو
صفحة 1 من اصل 1